Pagina 1 din 1
Baiatu
Junior member 28 mesaje
|
program
scris pe 24 iul 2008 13:32 de Baiatu
Sunt ectomorf,1.79 si 68kg.
Luni:-piept: -impins din culcat cu haltera 4x8
-Impins cu bara, din culcat pe o banca inclinata, cu priza larga.4X8
-impins din declinat cu gantere4x8-
-biceps: -flexii cu haltera 3x8
-flexii cu gantere 3x8
-flexii la banca scott cu gantera 3x8
la biceps deobicei fac doar 2 din aceste exercitii
Miercuri:-coapse: -genoflexiuni cu haltera 4x10
-presa la 45grade 4x10
-ridicari pe varfuri 4x10
-umeri: nu mai stiu exact denumirile la exe da sunt 3
Vineri:-spate: -tractiuni la ceafa la helcometru 4x8
-tractiuni la piept la helcometru 4x8
-ramat din aplecat cu haltera 4x8
-tricepsi: -impins din culcat,cu haltera,cu priza apropiata4x8
-extensia bratelor cu bara, din culcat pe spate (coatele sunt tot timpul orientate catre tavan) 4x8
-extensii la scripete 4x8
O sa mai adaug si abdomenul da nu stiu sigur unde,iar trapezul si atebratul nu-l lucrez ca din cate stiu se lucreaza singur si la exercitiile de mai sus.Ce parere aveti despre programul meu?Mentionez ca scopul meu este sa fac masa ca sunt slabut.Deficitar sunt cam peste tot dar ma obsedeaza in special bratele.Ms anticipat si spor la treaba!
|
sus |
|
chelsea
Junior member 22 mesaje
|
Re: program
scris pe 24 iul 2008 18:20 de chelsea
Sunt ectomorf,1.79 si 68kg.
Luni:-piept: -impins din culcat cu haltera 4x8
-Impins cu bara, din culcat pe o banca inclinata, cu priza larga.4X8
-impins din declinat cu gantere4x8-
-biceps: -flexii cu haltera 3x8
-flexii cu gantere 3x8
-flexii la banca scott cu gantera 3x8
la biceps deobicei fac doar 2 din aceste exercitii
Miercuri:-coapse: -genoflexiuni cu haltera 4x10
-presa la 45grade 4x10
-ridicari pe varfuri 4x10
-umeri: nu mai stiu exact denumirile la exe da sunt 3
Vineri:-spate: -tractiuni la ceafa la helcometru 4x8
-tractiuni la piept la helcometru 4x8
-ramat din aplecat cu haltera 4x8
-tricepsi: -impins din culcat,cu haltera,cu priza apropiata4x8